Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Siemiatyczach

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
referent ds. administrowania siecią komputerową i bazą danych w Dziale Organizacyjno Administracyjnym

Nazwa podmiotu: Powiatowy Urząd Pracy w Siemiatyczach
Nazwa komórki: Dział Organizacyjno Administracyjny
Stanowisko: referent ds. administrowania siecią komputerową i bazą danych w Dziale Organizacyjno Administracyjnym
Typ stanowiska: stanowisko urzędnicze
Wymiar etatu: pełny
Szczegóły ogłoszenia o naborze: znajdują się załącznikach

Termin składania ofert: 2024-07-15 15:00:00
Miejsce składania ofert: Powiatowy Urząd Pracy w Siemiatyczach (sekretariat)

Osoba odpowiedzialna: Bogdan Klepacki
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 201
Podmiot udostępniający: Siemiatycze PUP
Nazwa: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Referent ds. administrowania siecią komputerową i bazą danych w Dziale Organizacyjno Administracyjnym
Numer naboru: 1
Ogłaszający nabór: Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Siemiatyczach
Nazwa stanowiska: referent ds. administrowania siecią komputerową i bazą danych w Dziale Organizacyjno Administracyjnym
Nazwa komórki organizacyjnej: Dział Organizacyjno Administracyjny
Termin składania ofert: 15.07.2024 15:00:00
Etap rekrutacji: Zakończono przyjmowanie dokumentów aplikacyjnych
Osoba, która wytworzyła informację: Bogdan Klepacki
Osoba, która udostępnia informację: Bogdan Klepacki
Data wytworzenia informacji: 02.07.2024
Data udostępnienia informacji: 02.07.2024 13:12:14
Data ostatniej aktualizacji: 26.07.2024 11:33:06
Rejestr zmian